Saturday, October 22, 2005

ProTools support needed!!!

Et pitte bitte lite setback i går da jeg hadde lagt ferdig sang og putta på to plugins, og der orker vi ikke mere...
"DAE can´t get audio from the drives fast enough. Your drive may be to slow or fragmented, or a firewire drive could having trouble due to the extra firewire bandwith or CPU load. (-9073)"
Prøvde jo seff å ringe ProLyd, men de har stengt på lørdager, så hvis det ikke er noen ProTools eksperter som veit hva som er gæli og ringer meg, så får jeg ikke gjort noe mere før mandag... Har prøvd alt, men regner med det bare er et lite luretriks som jeg ikke veit om. Har den største Mac´n og Mboks så den greier mere enn to spor og 2 plugins ja.

4 Comments:

At 2:13 PM, Blogger KuleKnut said...

Har kommet litt lengre nå, funnet ut at det er lydfila til vokalsporet som er ødelagt... føirbainna shiit! Noen som vit hvordan man redder noe sånnt? Absolutt INGEN av de andre programmene vil åpne den. Ikke engang, prewiev, Toast eller VLC vil... surve surve.. ;(

 
At 2:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Je ha'kke anels. Men lykke til! Håper du får redda vok'en - eller i det minste at det går glatt å recorde et nytt take. - Bekrefter hilsen fra David; han sitter her ved siden av meg og er tydeligvis interessert i hvordan det går med kællen fra stabburet i Norges sentrum... Jepp, lykke til!

 
At 1:18 PM, Anonymous Anonymous said...

Hei Knut Anders
Kan desverre ikke hjelpe deg med maskinhenget ditt, men ellers kan jeg 100 % ønske deg lykke til med oppdrag Amerika. Følger med deg vet du

Svein

 
At 3:36 PM, Anonymous Anonymous said...

Heiii!!!
Morsom lesing etter ei helg på fjellet her!! Masse snø der by the way........!!!! Så nå lover je deg at ski-beina bare dirrer, fordi det virker så nært liksom!! Kan desverre itte hjelpe deg med de ProTools-hva som helst greiene......Hvis du trodde det!!! hihi....
Nå har msn`n min klikka att..... prøvde å gå inn nå, men gikk itte.... GRRRRRRRRRRRRR!!!!!! Håper på bedre lykke i morra.... KOSE DEG VIDERE!!!!!!!!!
STOR klem fra anna cecilie

 

Post a Comment

<< Home