Monday, October 24, 2005

Gratulerer med snø folkens!!

Vært litt stillere et par dager nå. Sulla rundt for meg selv og gjort unna mye småtteri både i compjuterboksen og tenkeboksen. Fikk til slut ordnings på problemet med Mac´n. Det viste seg at vokalfila var ødelagt, men jeg greide å redde det meste av den. Var bare en setning jeg måtte synge om igjen, men det var ikke noe ulykke. Hadde vært ordentlig kjipt å mista hele driten, for det var ei helt ny låt med helt ny melodi. Har aldri opplevd at min trofaste Mac har sikta meg på den måten før, men jeg tror det kan ha noe med minneplassering eller noe å gjøre... jaja, nok om det. Ringer ProLyd i natt så får vi se! Etter ett og et halvt år så er det gaske bra i forhold til mange andre datamaskinbrukere som sliter. Kose god mac´n min!

Lørdag var jeg på fest sammen med noen nordmenn i Venice, skulle egentlig på en slags konsert, men den ble avlyst. Søndag tok jeg bussen bort til Sunset Strip, spiste meg en helt passe god pizza, gikk på kino og så Tim Burtons "the Nightmare before Christmas". Tror den er skikkelig kul, men greide ikke å ta del i gleden fullt ut fordi jeg var alt for sliten til å være der i utganspunktet. Skulle vel bare gått hjem og lagt meg. I dag har jeg stort sett slakka på rommet, prøvd å ordne opp i noen små ting. Må skaffe meg en bil snart og må skaffe meg en Wurlitzer! Hurra for Wurlitzer!

Ellers er været brunt, grått og kjedelig, smsn´e tikker inn og melder om SNØ i Norge og jeg kjenner meg en smule misunnelig. Kommer hjem om en måned når det er ORDENTLIG snø! Dust å sitte i California å drømme om snø uansett, men jeg har kost meg med å redigere litt på årets meste spektakulære skifilm fra Øvre Skreien, "Skreien SkiMovie 2005"! Der vi presenterer sterke kjørere som Terje Løkken, Anna Cecilie Sørum og ikke minst undertegnede!

3 Comments:

At 2:13 AM, Anonymous Anonymous said...

Hei og hå!

Oi, oi, oi så mye du har fått utretta på ei lita uke!! Utrolig bra!! Her er det bare å henge med i svinga, skjønner jeg.

Forresten var jeg skikkelig imponert ei stund over at du klarte å få til æ, ø og å på tastaturet - helt til det slo meg at det faktisk går an å TA MED SEG en BÆRBAR PC...
Blond moment så det holder!!

Vel, vel. Keep up the good work!

sig

 
At 3:49 AM, Anonymous Anonymous said...

Hei igjen!
Skjønner du har det bra i varmen, noen av oss i snøføyka gleder oss over at det skal bli varmegrader igjen i morgen, så det så!
Kan vel være godt med litt stille dager for deg også. Virker bra hektisk, "ittno kvilehjem" med andre ord. Men det var vel ikke hensikten heller.
Lykke til videre, mac'en og du.
Kfgtl

 
At 8:30 AM, Anonymous Anonymous said...

jeg sier det igjen:
du GLEMTE jo å spørre om jeg ville være med!
høres uansett ut som du har det veldig kult og møter mye bra folk...!
kos deg masse videre, og ta vare på deg selv..du er ute i verden nå vettu! ekke en vanlig kveld på smuget..
lykke til!
klem fra hu mystiske!

 

Post a Comment

<< Home