Tuesday, October 25, 2005

Skype er morro!

I går kom Margrete på besøk. Det var veldig hyggelig og vi fikk snakka litt om mulige fremdriftsplaner fremover. Det var veldig stas. Vi gikk ut og spiste litt mat på naborestauranten og havna tilslutt på ei bluesbule. I seng kl 12, trøtt som en dupp. våkna i dag kl 7 selvfølgelig, og har prøvd å utnytte de $10 det koster for et døgn med internett! Ble introdusert for Skype (les: bredbåndstelefoni) av en norsk fyr jeg har trefft her som heter Roger. Har drivi her og snakka tull og vås med folk, bla min søster. Vældi arti!
Fikk mail fra Oppland barberblad og de vil ha en liten repotasje så jeg skrev noen velvalgte ord til dem. Må prøve å få tak i et morsomt bilde da.
I dag får jeg forhåpentligvis ordna meg et nytt sted å bo PLUS at jeg skal ned på Venice å kikke på en Wurlitzer! hihi! Det blir spennende!

btw: gå inn på skype.com og bli med på internettelefon! Helt gratis og VELDIG morro! Bedre kvalitet enn vanlig telefon faktisk! Jeg kan spores på fullt navn.

3 Comments:

At 9:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Hei hopp godtfolk!
Jeg kan skrive under på at Skype er mooorrrooooo!!! :)
Klem anna cec

 
At 9:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Glad du et, sæv og kozer deg innimillom jobbinga. Men bilder...?
Kfgtl

 
At 12:13 PM, Anonymous Anonymous said...

Snø! Hjemme i Skreien er det mye mer snø enn bildet som jeg sendte i dag1 godt å vite at du har det bra1 Lykke til de neste nesten fire ukene! Skfm

 

Post a Comment

<< Home