Friday, October 28, 2005

Sees i Venice!

Phu, Thank you GOD!! nå har jeg endelig funnet meg et sted å bo! Hurra!

De neste ukene skal jeg bo hos et ektepar på min alder i et koselig hus i Venice. noen få meter fra "utegata" og enda noen meter ned til stranda! "muskel-stranda" faktisk.. Et bittelite rom med plass til en seng, en Wurlitzer, mac´n min og ei BREI internettlinje, og alt for $450! digg! Har brukt internett for MERE enn $400 på hotellet er snart da vei du!

Dette blir herlig! Da veit je litt mere om hvor mye penger jeg har og ITTE har på resten av turen også! hehe!

I går kveld etter jeg hadde vært å sett på hus kjørte Roger (veldig snill mann, jeg skylder han et par nå) meg tilbake til hollywood der jeg stakk direkte på I.O. West, som er et av verdens beste impro "kollektiver" Det var utrolig morro å se så mange flinke folk. Fikk snakka med noen av de etterpå også! Staas!

Du kan sjekke de ut på I.O.West

5 Comments:

At 4:55 PM, Anonymous Anonymous said...

Oioioi!
Oppdaga plussli at det er forbudt å itte legga att kommentar. Godt je såg det, så je fækk lagt inn denni kommentarn.
Godt du har fønni deg husrom!
Je sitt nå her og hører på et belgisk råkkabilly bænn. Litt lei gitt... Men det er slike dager som betaler for skitur og morro...!

Hoi polloi!

 
At 1:41 AM, Anonymous Anonymous said...

Good morning USA!
Gått du har fått deg husrom nær "treningssenteret". Der sklir du rett inn etter noen intensive uker med biceps-pumping ved TT. Legg fra deg mac'n og wurlitzer'n, ta med deg noen hantler, finn deg en plass mellom de store gutta.

Hilser til alle ski-venner/uvenner!
TL

 
At 4:04 AM, Anonymous Anonymous said...

Godt at du har fått et koselig krypin som er til å leve med! Måtte skrive litt, veit du, da jeg var inne og leste! Følger møye,med spenning,med om hvordan du har det! Fint om deg i Oppland i dag, forresten! God helg fortsatt! SKFM

 
At 6:43 AM, Anonymous Anonymous said...

Snøen er borte, men du dukket opp, blid og forventningsfull, i oa. Godt å se deg, vettu !! Når du er i møte med Clint og Arnold, hils fra meg a ;-)
Kfgtl

 
At 1:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Akkutat hjemme fra Østre Toten kulturhus der det var åpnintg av Konsertvikua og utdeling av kulturpriser. Fantastisk opplegg på kvelden. Artig av dyktige folk i Sceneskrekken, og ikke minst av deg på opptak!!!!!!!!!!!! skfm

 

Post a Comment

<< Home