Tuesday, November 01, 2005

Mitt liv i Venice!

Det er så digg veit du!
Første som skjer er at dassen tetter seg. Jeg er jo seff litt smånervøs for at disse folka jeg ikke kjenner skal våkne av at jeg kommer rett fra fest i et rar t-sjorte det står rare ting på norsk, (kom bare ut å lek, just don´t feed the monkey) full av sand, øl-ånde, rart hår og et piano under armen mens jeg drasser inn en gedigen koffert ettermeg og skal flytte inn i deres lune lille hjem i idylliske Venice. Neida så, joa det går greit. Etter å ha fyll opp enda en gang, og enda en gang sånn at det står vann helt til kanten, og hvis du har vært i amerika så veit du hvor mye vann der er i dassen der, sier det bare sccccloourp og alt forsvinner. Sove nå...! zzzz

Våkna i går litt tufs og tenkte jeg skulle vaske litt klær i mitt nye bosted. Putter sokker og underbukser inni, skrur på etter beste evne, setter meg til å smurfe litt, hører det drypper, skjekker hva som skjer og hele kjøkkenet er en eneste stor swimming pool... Det var da jeg fant ordboka mi og slo opp "gulv-fille" og fant ut at det heter "måpp" på amerikansk, fant moppen, fylte opp ei hel bøtte med x-vaskemaskinvann, fikk besøk av Roger, reiste og kjøpte wurlitzer (endelig) og bar den inn. Happy Halloween!

Halloween fest ble det ikke noe av. Gikk en runde på Abbot Kinney, som er liksom hovedgata i Venice, men var ikke i mood, så jeg gikk tidlig til sengs, eller luftmadras´s heter det vel. Den er skikkelig digg den ass! Je mener, amerikansk inflatatable air mattress? Hva trur du?

I dag kom Roger også en tur innom og vi stakk på Venice beach, selve gata. Ikke selve stranda med sand, men der sanda slutter er det ei skikkelig kul gate med masse rart. Fikk oss en bedre middag og en rusle tur i sola! Digg!

Må jo bare legge til at folka jeg bor hos er sinnsykt bra folk da! Det med vaskemaskinen hadde akkurat blitt slik og huseieren skulle komme i dag og fikse det. Stoore beklagelser! Fikk en stor og fin e-mail i dag av de der det står at jeg ikke skulle være redd for å spille musikk eller "føle meg på besøk" på noe måte! Du bor her like mye som oss sto det! Det er jo strålende ja! Tror dette blir fint jeg!



Nok en gang et rævva mobil bilde, men det får duge for denne gang! Dette er jo bare 5 min å gå fra meg så kan hende jeg får noen skudd etterhvert! Kanskje jeg skal ta en fotosafari i morra??

15 Comments:

At 6:08 AM, Anonymous Anonymous said...

Ja, ja, slik er det, men når alt ordner seg til slutt uten større affærer, må en være bare glad! De du leier av virker som utrolig grei folk:) Det er bra! Bildet er ok, for jeg kan jo ane både palmesus og havbrus fra Stillehavet! Du har vel kanskje bare så vidt sovnet, så sov godt! Skfm

 
At 6:29 AM, Anonymous Anonymous said...

Oups..oversvømmelse?

Og du som hadde nylakkerte negler og alt.


sig

 
At 9:53 AM, Anonymous Anonymous said...

Hallo!
Du må bare putte armen ned i det store hullet i dassen (der du legger fra deg dagens nedbrutte hamburgere og øl), utoverrotere skulderen og lett flektere albuen. Pass bare på at ikke hele kroppen blir dratt med i suget (du husker kanskje hva som skjedde i Trainspotting?).
TL

 
At 10:42 AM, Anonymous Anonymous said...

Vi er glade du er tørr - og for bildet! Vi ser Nemo - mye vatn der og.
Kfgtl og Jenny

 
At 11:06 AM, Anonymous Anonymous said...

hehe, uff å huff..... synes jeg ser det..... GØRT! må le litt å da... hehe. men når enden er god.... ja.

love ya!!!!!
kes....

 
At 3:26 PM, Blogger KuleKnut said...

Enden er god? veit ikke om ordspillet ditt var uforskyldt eller ikke, men litt spes var det jo!

Mange gode forslag, og takk for dem! Hadde en "nær trainspotting-opplevelse" der med mine nylakkerte negler ja...!

 
At 3:32 PM, Blogger Bottom Buzzer said...

"føle meg på besøk" på noe måte! Du bor her like mye som oss sto det!
_________________

Da kan du med andre ord ta imot besøk fra Norge? Hehe...

 
At 3:50 PM, Blogger KuleKnut said...

ja, det er bare å komme! Plass på rommet mitt! 4 kvadratmeter stort! Intimt, men hyggelig!!

 
At 6:35 PM, Anonymous Anonymous said...

Okei..... Hvis du i det hele tatt er i NÆRHETEN av en trainspotting-opplevelse,så må je nok si...Enten: HAHAHA, eller, huff huff huff huff,stakkars deg.....Tror vel egentlig je velger HAHA.... Sorry........ Morro for oss andre, og GOOOOOD historie :)
Klem anna cec

 
At 10:31 PM, Anonymous Anonymous said...

.....ja, da er allting godt!!! :)

klem kes

 
At 6:34 AM, Anonymous Anonymous said...

Datta mæ dooon - stygge greier!!
Dæ er bære DEN lettelsen nå det sier SCCCCLOOURP!!
Medfølende fasterhilsen.

 
At 7:55 AM, Anonymous Anonymous said...

Hei Anders. Fikk linken din av David himself. Jeg har bodd i LA (Beverly Hills) de siste par måneder men er en tur hjemme i København akkurat nå. Men jeg kommer tilbake i slutten av måneden og hvis du er der ennå MÅ vi jo bare hooke up!!!
Har lest din dagbok men har vel egentlig ikke helt skjønt hva du egentlig gjør i landet "mitt"...
Anyway, Enjoy og sjekk ut myspace'n min www.myspace.com/zophya

Kos og klem fra Sophie (den danske)

 
At 7:58 AM, Anonymous Anonymous said...

Glemte å legge igjen min e-mail: zophyainla@hotmail.com

Så snakkes vi!!!

Sophie

 
At 11:49 AM, Blogger KuleKnut said...

Nei så koselig å høre fra deg da! Utrolig lenge sea sist! JEG er her til den 20 november! Håper vi rekker å treffes da!

 
At 3:27 PM, Anonymous Anonymous said...

Kult å høre at du har kommet deg over dammen... Har hatt akkurat samme opplevelse med dassen der jeg også... Så drit i alle de andre komentarene... ;)

Håper du får halt inn en kontakt som kan forandre framtiden din gutt!

ØS

 

Post a Comment

<< Home