Saturday, November 19, 2005

Pakketur!

Nå er det den store pakke jobben som står for tur.. Begynte så smått i dag, og må i kveld, ikke så rent smått men faktisk ganske så reint stort og beint frem, pakke ferdig for jeg reiser i morra tidlig. Har jobba som en gal for å få den Wurlitzeren min til å bli sånn nogenlunde reiseklar. Betviler faktisk at den noen gang blir det, men vi får gjøre et forsøk, smile pent til dama bak skranken og håpe det beste..

Onsdag var jeg en liten runde og shoppa utstyr til det store prosjektet. Fant forskjellige typer stropper som både stropper fast kassa og samtidig utstyrer meg med et flott lite bærehåndtak. Hvit tape til å skrive "THIS SIDE UP"piler og "DOWN", sølv tusj til å skrive navnet mitt og til slutt to små hjul og 8 små skruer til å skru de fast med! Hurra! Lånte skrutrekker av naboen og badevekt av Roger, veide det hele og så skrekkslagen på at pila nesten stoppa på 45 kilo. Den helt absolutte maximale grensa for hvor tungt det kan være SELV OM man betaler overvekt. Tror den trenger en liten bønn med hjelp ovenfra, har nemlig stappa et par sko inni der i tillegg, så det kan nok hende vekta sier både 46 og 47 kg, ihh..! Men den er veldig fin da, med all teipen...

Har brukt siste uka til å shoppe litt. Min gode far på Toten gav meg et ganske hyggelig, men kortsiktig lån, slik at jeg kan fråtse de trivelige prisene. Er stolt eier av en ny iPod video 60GB svart, en YAMAHA MG16/6FX mixer (!), en liten søt sak til pianoene mine som kan kalles live sampler plus en tuner i go´klassa. Det sier seg selv at jeg får det trang på vei hjem ja...

Ellers har jeg vært på kino og sett The legend of Zorro, og greide å snike meg inn først i køen på premiera til den nye Johnny Cash filmen "Walk the line" (hurra! løp å se!) og drukket mere øl med "samboer´n" min Amanda.

Hadde tenkt å shoppe litt mere i dag, julegaver og lignende, men jeg er på besøk hos ei dame for å jobbe litt med tekstene mine så det rekker jeg ikke. Ikke det altså, hadde sikkert vært plass til litt mere...

6 Comments:

At 9:39 AM, Anonymous Anonymous said...

Jeg gleder meg STORT til du kommer hjem jeg da!!!hurra!
Komme til oslo fort da!!!
Stor klem fra minisøs...

 
At 3:32 AM, Blogger David said...

den cash-filmen går på rockefeller ikveld. har sinnsykt lyst til å se den, men rekker det ikke. balle... men skal se den så fort den kommer på kino!

 
At 10:24 AM, Anonymous Anonymous said...

HEI! Hvilke stort prosjekt?

 
At 11:22 AM, Blogger KuleKnut said...

HEI PÅ DEI HERR ANONYMOUS!!! SHOW YOURSELF! Det store prosjektet "kassa" som du kan lese om på neste linje..

 
At 11:29 AM, Anonymous Anonymous said...

Velkommen hjem tøffen!!

Masrianne

 
At 1:07 PM, Anonymous Anonymous said...

Hipp hurraaa for at du er i Norge igjen!!!!
Stor klem fra største lillesøster

 

Post a Comment

<< Home